DIABLO IV ÜÇ AYLIK GÜNCELLEME—ARALIK 2021

DIABLO IV ÜÇ AYLıK GÜNCELLEME—ARALıK 2021

Blizzard Entertainment 20 Aralık 2021 


İÇINDEKILER TABLOSU

1.             Giriş

2.             Maddeleştirme ve Paragon Güncelleştirmeleri

3.             Diablo IV'te Görsel Efektler


Merhaba ve yıl sonu Diablo IV Üç Aylık Güncellemesine hoş geldiniz.

Ekim ayında ses tasarımına, atmosferik ortam pistlerine ve oyun seslerinin nasıl yapıldığının perde arkasına göz atmaktan keyif aldığınızı umuyoruz.

Son blogumuzdan bu yana, oyuna yeni içerik ve sistemler eklemek için çok çalışıyoruz. Oyunun her yapısında bir dizi genişletilmiş içerik, yeni sanat, denge değişiklikleri ve diğer yinelemeler içeren büyük adımlar attık. Aslında, takım şu anda önemli bir kilometre taşını temsil eden oyunun dahili bir sürümünü test ediyor. Sonuç olarak bugün sizinle paylaşacak çok şeyimiz var, o yüzden dalalım.

İlk olarak, Lider Sistemler Tasarımcısı Joe Piepiora, maddeleştirmenin temel unsurlarına yapılan güncellemeleri tartışacaktır. Bunlar arasında öğeler üzerinde +Beceri'in geri dönüşü, efsanevi güçlerle etkileşime girmenin yeni bir yolu ve hedeflenen damlalar üzerinde bazı erken çalışmalar yer alıyor. Bundan sonra, Diablo IV'ün tamamen yeni oyun sonu karakter geliştirme sisteminde bize yürürken sıcak bir içecek ve rahat bir sandalye alın: Paragon Board.

Daha sonra, Lider Görsel Efekt Sanatçısı Daniel Briggs, yetenekli VFX ekibimizin aynı anda ekranda birçok oyuncu ve canavar olsa bile oyunu açık ve okunabilir tutarken büyük patlamalar ve göz kamaştırıcı beceri efektleri yaratmasına izin veren felsefeyi anlatacak. Ayrıca Diablo IV'ün yeni oyun motorunun, yeni aydınlatma sisteminden yararlanmak için efektlerimizi seviyelendirmekle birlikte kare kare mücadeleyi daha hassas ve nüanslı hale getirmemize nasıl izin verdiği konusunda da ayrıntılı olarak ele alacak. Son olarak, beceri odaklı ölüm sistemimizi gösteren dört duyurulan sınıfta da çok sayıda beceriyle gözlerinizi şenlenin.

Umarız bu güncellemeden keyif alıp düşüncelerinizi ve tepkilerinizi dört gözle beklersiniz. Yeni yıla geri döneceğiz ve bu yolculukta bizimle olduğunuz için minnettarız.

-Joe Shely,Oyun Yönetmeni, Diablo IV


DIABLO IV’ün ITEM SİSTEMİ

Selamlar, Sığınak Kahramanları!

Diablo IV'teki sistemlerin durumu ve oyun sonu hakkında bir kez daha bir yığın bilgi almak için çok heyecanlıyız. Ben Joe Piepiora, Lider Sistem Tasarımcısı, ve bugün Diablo IV'ün iki ana özelliği hakkında bazı ayrıntıları paylaşacağım: item sistemi güncellemeleri ve Paragon planlarımız.

+Beceri Rütbesi Ekleri

Diablo IV'te +Beceri Sıralaması yapıştırısı döndürülür. Oyuncular becerilere puan yatırdıkça, güç kazanırlar ve +Beceri Sıralamasına sahip öğeleri bulmak bunu hızlandırabilir. Bonus olarak, oyuncu öğrenmedikleri bir beceri için bir öğeyi +Beceri Rütbesi ile donatdığında, bu yeni yeteeğe erişebilecektir. Yeni becerileri yatırım yapmadan önce denemenin harika bir yoludur. Aksi takdirde erişmeden önce on seviye inşa etmek için istediğiniz bir beceriyi size sağlayan şanslı bir düşüş elde etmek büyük bir destektir!


Efsanevi ve Benzersiz Öğeler

Joe Shely'nin Aralık 2020 güncellememizdede tartıştığı gibi, Efsanevi ve Benzersiz Öğeler Diablo öğe kovalama deneyiminin temel bir parçası olmaya devam ediyor. Diablo 4'teki Efsanevi öğelerde, efsanevi güçlerin birden fazla öğe yuvasında görünmesine izin vererek temel bir değişiklik yaptık. Şimdi, Barbar'ın  tekme yeteneğini artıran Dövüş Sanatları gibi efsanevi bir güç arıyorsanız, bunu yüzüklerde, göğüs plakalarında veya kasklarda bulabilirsiniz; artık belirli bir öğe türünü avlamaya gerek yoktur.

Şimdi, asıl soru, bir baltanın üzerinde bir güç bulduğunuzda, onu gerçekten bir yüzük üzerinde istediğinizde ne olur? Ya da büyük efsanevi bir tılsım buldunuz ama gücü kullanamıyor musunuz? İşte o zaman yeni arkadaşımız Okültist'i tanıtacağız.


Okültist, efsanevi bir öğeden efsanevi bir güç çıkarabilir ve bu süreçte öğeyi yok ederken onu Essence'e kristalize edebilir. Bu Öz daha sonra başka bir Efsanevi öğeye yerleştirilecek ve o sırada öğede bulunan gücü geçersiz kılabilir. Esans malzemesi daha sonra saklanabilir ve kullanılabilir.

Benzersiz Öğeler bu şekilde değiştirilemez, fantezileri bozulmadan ve adından da anlaşılacağı gibi benzersizdir.



Eşya Avı

Sığınak, kurtadam istilası altındaki ormanlarda forlorn izleri, yamyamlarla sürünen solan ocaklar ve huzursuz ölülerle sürünen sisle boğulmuş mezarlıklarla dolu geniş bir dünyadır. Kahramanın karşılaşması için birçok düşman ve canavar vardır. Bu canavarların her biri belirli türde öğeleri toplamaktan hoşlanıyor gibi görünüyor ve bu öğeleri diğerlerinden biraz daha fazla düşürecek. Haydutlar Mace'leri, Arbaletleri ve Çizmeleri severken, yeni bir pantolon arıyorsanız, bunun yerine Boğulanlardan bazılarını öldürmek iyi olur.

Geçmiş tartışmalarda, bir karakterin gücünün büyük bir kısmının donattıkları dişliler aracılığıyla teslim edilmesi için sönük göründüğüne dair geri bildirimler aldık. Bir karakteri özelleştirmek ve planlamak, karakterin savaşta nasıl performans gösterdiğinde büyük bir rol oynamıyorsa daha az ödüllendirici hissettirir. Sizi açık ve net duyuyoruz ve Diablo IV'te, Sığınak dünyasını düzleştirme ve keşfetme sırasında verdiğiniz tüm küçük kararlarla kazanılan karakter gücüne daha güçlü bir vurgu yaptık. Bugün karakter gücü için planladığımız her şeyden bahsetmesek de, özellikle bir özellikten bahsetmekten mutluluk duyuyorum, Paragon Tablosu.

Paragon Tablosu

Diablo IV'te, kahramanınızın nasıl büyüyeceği üzerinde bol miktarda kontrol sahibi olmanızı sağlayarak yapı özelleştirmesine büyük önem verdik. Paragon Tablosu, seviye 50'deki her sınıf için kilidi açar ve bu odağın damıtılmasıdır. Kahramanınız, sınıflarının giriş tahtasının merkezi başlangıç karosundaki Paragon sisteminde yolculuklarına başlar ve oradan dışa doğru yayılan seçimler yaparsınız. Kahramanınız bir kapı kiremitine ulaştığında, o konumda hangi yeni paragon panosuna eklemek istediğinizi seçeceksiniz. İstenen sonuç, kahramanınızı güçlendirecek ve ilerlemelerine olan bağlılığınızı onurlandıracak, birçok oyun üzerinde ince ayar yapmak ve ayarlamak için eğlenceli kalacak kişiselleştirilmiş bir bonus setidir.

Aşağıdaki resimde yer alacak çok şey var, bu yüzden burada baktığımız şeyin bazı yönlerini gözden geçireceğim.


Paragon Board birçok sabit karodan oluşur. Barbar deneyim kazandıkça, bağlı bir karonun kilidini açmak için kullanılan Paragon puanları kazanacaklar. İçinden geçmek istediğim birkaç çeşit kutu var.

Normal Kutular

Bu kutular basittir ve küçük ama anlamlı bir stat takviyesi sağlar. Normal kutular, tahta boyunca bulunabilen ve oldukça yaygın olan bağ dokularıdır.

Büyüsel Kutular

Büyüsel kutular, tahta boyunca kümeler halinde bulunur ve güçlü, daha çeşitli faydalar sağlar. Tahmin edebileceğiniz gibi, Normal kutulardan daha az yaygındır, ancak yine de boldur.

Nadir Kutular

Nadir Kutular güçte önemli artışlar sunar. Paragon Yönetim Tablosu'na ilk kez girdikten sonra, bunlar oyuncuların kovalaması için büyük hedefleri temsil eder, özellikle de yapıları son derece spesifik hedeflere doğru daralttıktan sonra. Nadir Kutular ayrıca, kahraman bir özelliği yeterli bir seviyeye yükselttikten sonra kilidini açan ek güçlere sahiptir ve tahtada yolunuzu çizerken bazı seçimler yapılmasını gerektirir.

Efsanevi Kutular

İlk Paragon Tablosu'ndan sonra, her yeni tablonun merkezinde bulunabilecek tek bir Efsanevi Kutu vardır. Efsanevi Kutular, onu kazanan karaktere yeni bir Efsanevi Güç kazandırıyor.


Glifler ve Soketler

Soket, Glif içerebilen özel bir kutudur. Glifler, Bir Paragon Tablosu'na gömüldüğünde, yarıçaplarındaki aktif karoların sayısına göre çeşitli faydalar sağlayan Sanctuary boyunca bulunan öğelerdir.

Glifler ayrıca bazı özellikle tehlikeli zindanlara girerek seviyelendirilebilir. Bir Glif'i seviyelendirmek, efektlerinin yarıçapını genişleterek her birinin daha aktif kutulardan güç çekmesine veya güç vermesine olanak sağlar.


Giriş Kutuları ve Tablo Seçimi

Paragon Tablosu'un her iki kenarında tek bir Kapı Döşemesi bulunmaktadır. Paragon Kartı'nda ilerledikçe, sonunda bir Kapı Karosuna ulaşacaksınız, bu da kilidi açtıktan sonra mevcut Tahtanıza eklemek için yeni bir Paragon Kartı seçmenize izin verecektir. Bu panoların her biri benzersiz Döşeme düzenlerine, yeni Sihirli ve Nadir Karolara ve merkezde yeni bir Efsanevi Karoya sahiptir.

Paragon Kurulu bu Kapı Karolarından uzatılır. Paragon Board listesinden seçim yaptıktan sonra, tahtayı yeni açılan Kapı Karosu'na bağlayarak aşağı yerleştirebileceksiniz. İsteğe bağlı olarak yeni yerleştirilen kartı da döndürebilirsiniz.


Gelecekteki güncellemelerde daha fazla şey paylaşabileceğimiz bu ve diğer özellikler üzerinde çok çalışıyoruz. Ama şimdilik hepsi sistem ekibinden. Okuduğunuz için teşekkürler ve lütfen sosyal medyada, Reddit'te veya forumlarımızda sahip olduğunuz geri bildirimleri paylaşın! Cehennemde görüşürüz!


DIABLO IV'TE GÖRSEL EFEKTLER

Thanks for joining us! My name is Daniel Briggs, and I am the Lead Visual Effects Artist for Diablo IV. The VFX team gets to contribute to features across the entire game, but today we will focus on the work we do to support combat. VFX artists collaborate with designers and other art teams to create strong thematic identities for the hero classes and breathe life into monsters, in order to deliver the visceral, gruesome combat players have come to expect.

VFX is an integral part of the combat experience for all Diablo games. With Diablo IV, we wanted to step up the fidelity of our effects using Physically Based Rendering (PBR), as well as better support the core pillars of gameplay: deep hero customization, itemization, and combat readability.

Görsel Efektler - Felsefe

Her efekt oyunumuzun son kompozisyonunda rol oynar. Bir etkinin bağlamını ve deneyiminize en iyi nasıl hizmet etmesini anlamak önemlidir.

Blizzard Entertainment'taki temel değerlerimizden biri "Önce Oyun"dur ve bu, oyun için görsel efektler geliştirirken aldığımız birçok sanatsal kararı yönlendirir. An be an oynanış Diablo IV'ün kompozisyonu içindeki odak noktasıdır: dikkatinizi çekmelidir. Bunu başarmak için oyuncu becerileri, canavar telgrafları, tuzaklar, hasar alanları ve karakter durumları gibi şeyleri göz önünde bulundurmalıyız. Bu bileşenlerin her biri için görsel efektler her alanda ve aydınlatma koşullarında okunabilir olmalıdır, böylece neler olduğunu hızlı bir şekilde anlayabilir ve bu bilgileri bilinçli kararlar vermek için kullanabilirsiniz.

Savaşın karmaşasında, akıllı olmanız gerekir - Efsanevi bir eşya düşüşünü görmek heyecan vericidir, ancak onu almak, Hardcore karakterlerini tek atış yapabilen bir canavarın saldırısına tepki vermek kadar önemli değildir! Amacımız, neler olduğunu anlamanıza yardımcı olmak için birincil, ikincil ve üçüncül okumaları dengelemektir. Bunu yapmak için, daha zayıf beceriler arka planda birleşirken, nihai yetenekler gibi güçlü beceriler için görsel olarak yüksek sesle FX ayırıyoruz. Her sınıfın maliyetleri, bekleme süreleri ve gücü düşükten yükseke kadar değişen yetenekleri vardır. Birlikte, sınıflar beceri gücü ile artan bir dizi görsel yoğunluğa sahiptir.

Savaş İyileştirmeleri

Savaş hissini artırmak için, oyunumuzda hasarın uygulanma şeklinde çeşitli iyileştirmeler yaptık. Diablo'nun önceki yinelemelerinde, etki alanı (AOE) veya yassı beceri, tek bir çerçeveye uygulanan tek bir hasar alanı olacaktır. Oyun mühendislerimiz sayesinde, artık hedef alanları (yük dediğimiz) birden fazla kare üzerinden canlandırabiliriz, bu da animasyonlu hedef alanları oynanan animasyonlu VFX ile hizaya almamızı sağlar.

Örneğin, Diablo III'teki Kasırga, Barbarınızı çevreleyen ve saldırı hızınıza göre her birkaç kareye bir hızda hasar uygulayan bir silindir şeklidir. Diablo IV'te Whirlwind, karakterinizle hareketlenen animasyonlu bir pasta şeklidir. AOE'ler zamanla dışa doğru genişler ve adi salıncaklar silahınızın hareketiyle eşleşir. Animasyonlu hedef alanlar, Diablo IV'te hasar uygulama şeklimizde doğruluğu artırır; savaşın daha etkili hissetmesini sağlar ve canavar ragdolls daha içseldir. Animasyonlu yükler ayrıca çeşitli becerilere ince bir zamanlama yönü ekler.

Ek olarak, canavarlara isabet efektleri uygulama şeklimizi yeniledik, bu yüzden darbeler bir büyü veya yakın saldırı yönüyle akıyor. Animasyon ve animasyon hedef alanında tanımlanan verileri kullanarak bir canavarı vuracak en doğru yeri ve ragdoll'a yön fiziği kuvvetinin uygulanacağı yeri buluyoruz. Çok az kelimeyle, bir keçi adamın dizine vurursan, kan spreyi dizinden gelir. Keçi adamın dizine uygulanan fizik gücü, sanki bacaklarını altından tekmeler gibi uçarak gönderirdi.


Görsel Efektler – Büyü Okum ve Işık Alma

Diablo IV'te PBR (fiziksel tabanlı render) aydınlatma modeli kullanıyoruz, bu da malzemelerimizin ışığa gerçekçi bir şekilde bakması ve tepki verdiği anlamına geliyor. Bu yaklaşım büyük render iyileştirmeleri getirir, ancak bu, bir oyuncunun sınıf ve canavar yetenekleri için bekleyebileceği şey için mantıksız olabilir. Örnek olarak, bir kamp ateşinin tam gün ışığında nasıl göründüğünü düşünün - oldukça eksik, değil mi? Daha sonra, bir toz bulutunun veya duman tüylerinin gecenin bir yarısı nasıl görüneceğini hayal edin - görmek neredeyse imkansız olurdu. Bunu hesaba katmak için PBR kural kümesini sanatsal yollarla kırmamızı sağlayan bir motor ve gölgelendirici kitaplığı inşa ettik. Bu, sürükleyici öğeleri tam PBR tutarken aydınlatmaya gerçekçi bir şekilde tepki verebilmeleri için önemli oyun anlarının mümkün olduğunca net bir şekilde parlamasını sağlar.

Diablo'nun önceki yinelemeleri öncelikle "ışıksız" parçacıklar kullanır, yani çevrenin aydınlatmalarından etkilenmezler. Bu parçacıklar size sanatın nasıl görüneceği üzerinde inanılmaz bir kontrol verir: boyadiğiniz şey elde ettiğiniz şeydir. Işıtılmamış parçacıkların dezavantajı, sanatın karanlık bir zindanda çok parlak görünmesi veya VFX renk şemalarının her ortamda uyumlu hissetmeyebileceğidir.

Diablo IV'te, daha sürükleyici bir deneyim yaratarak ortamın aydınlatmasına biriken ışıklı VFX kullanıyoruz. Whirlwind'i örnek olarak kullanarak (yukarıdaki videoda görülür)— parlak gün ışığında, bıçak güneşten gelen ışığı yansıtır. Karanlık bir zindanda, meşaleler gibi daha ince ışık kaynaklarını yansıtacaktır. Becerinin tekmelediği toz da çevre tarafından aydınlatılır, bu yüzden ustalıkla dünyaya karışır.

Yalnızca çevre aydınlatmasına güvenir ve gerçek PBR kurallarına uyarsak, özellikle bir silah salınımını görmenin doğal olarak zor olacağı karanlık ortamlarda oyun okunabilirliği çamurlanır. Buna karşı koymak için, birçok VFX çevreye ışık dökmeye izin vermektedir. Oyunumuzdaki birkaç nihai nokta, ortamın havasını ve aydınlatmasını sınırlı bir süre için değiştirmenize bile izin verecektir. Oyun netliği ve tematik daldırma arasında sağlıklı bir denge için çalışıyoruz.


Dinamik Oyuncu Becerileri

Günün sonunda, oyun eğlenceli değilse sanatın nasıl göründüğü önemli değildir. Oyuncu becerileri oluşturma hedeflerinden biri, Sistem Tasarımı ekibinin anlamlı beceri ağaçları, sınıf mekaniği, Efsanevi öğeler ve Paragon Panoları oluşturmak için kullanabilecekleri çeşitli değiştiricilere sahip olmasını sağlamaktır.

Seçimler karakterinizin istatistiklerinden daha fazlasını etkilemelidir. Mutlu olduğumuz bir sınıf becerisine sahip olduktan sonra, VFX ekibi geliştiricilerin bir becerinin boyutunu, yoğunluğunu ve süresini dinamik olarak değiştirme yeteneğini ekler. Yükseltmeleri ve bu yeteneğin gücünü artıran öğeleri yığırken bir becerinin görsel yoğunluğu artacaktır.

Bu beceri değiştiricilere ek olarak, bir becerinin işlevselliğini veya ele verdiği hasar türünü tamamen değiştiren yeteneklerin varyantlarını oluştururuz. Bu beceri varyantları ölçek, yoğunluk ve süre değiştiricilerle de değiştirilebilir. Bu, beceri çeşitlerinin daha geniş bir yelpazede efsanevi değiştirici gruplandırmalardan etkilenmesini sağlar. Beceri ağacı/paragon kararlarınız, donatmış olduğunuz öğelerle birlikte karakterinizin aynı sınıftaki diğer karakterlerden farklı görünmesini ve oynamasını sağlayacaktır.

Bu aralıkların her biri, sanatın desteklenen tüm boyutlarda ve yoğunluklarda kalmasını sağlamak için bir sanatçı tarafından el işçiliğiyle yapılır. Boyut ve yoğunluğu değiştirirken bir etkinin her parçasını eşit olarak ölçeklendireceğiz; Sanatın Diablo dünyasına hala uyduğundan emin olmak için yumurtlama hızı, hız, emisyon ve renk aralıkları gibi şeyleri değiştiririz.

Karakterinizin de inanılmaz görünmesini istiyoruz! Eşyalarımız, oyundaki herhangi bir silaha silah meraklılarını kolayca uygulamamızı sağlayan bir şekilde üretilmiştir. Efsanevi öğeleriniz sadece harika şeyler yapmakla kalmayacak, aynı zamanda karakterinizi de harika gösterecektir. İşte oyunumuzda birkaç silaha aynı ateş ve zehir buff uyguladığımız bir örnek.


Beceri Odaklı Ölümler

Sığınak, korkunç şeyler yapan korkunç canavarlarla dolu karanlık, gotik bir dünyadır. Bu kasvetli manzarada hayatta kalmak için düşmanlarınıza karşı acımasız olmalısınız. Diablo III'ün popüler bir özelliğini geri getiriyoruz: beceri odaklı ölümler. Bu sistem, birkaç örnek vermek için düşmanlarınızın kafasını kesmenize, ikiye bölmenize, dondurmanıza, parçalamanıza, içini boşaltmanıza ve yakmanıza izin verir.

Yeni PBR boru hattımızla, bir ortamın aydınlatılmalarına uygun şekilde tepki vermesiyle kan, vissera ve vahşeti daha da gerçekçi hale getirebiliriz. Her canavar, onları vahşice öldürmek için kullanılan iskelet ve kas yapısı ile inşa edilir. Karakteriniz savaşın en yoğun olduğu yerse, yakındaki canavarların kan sıçraması ile kaplanacaklardır. Zamanla, karakterinizin zırhı lekesiz olmaya geri dönecektir.

Büyücü, elementel büyü sanatını inceliyor. Düşmanları katı bir şekilde dondurmadan ve parçalara ayırmadan önce soğukla yavaşlatıyorlar. Düşmanlarına çarpıcı yıldırım patlamaları ile çarparak vücutların patlamasına ve cızırdamalarına neden oluyorlar. Büyücü düşmanları ateşe sararken düşmanlar yere çöker ve kemiğe kadar char.

Büyücülerin tetikleyebileceği bazı ölüm türleri örnekleri:

1.                 Dondur/Parçala - Donmuş canavarları parçalara ayır

2.                 Char - Yıldırımlı bir canavarın cesedini şarkı

3.                 Yanık – Kömürleşmiş bir iskeletin kalıntılarını bırakarak canavarın etini kavurun

Barbar fiziksel yetenekleriyle gurur duyuyor. Silah cephanelikleri onları yakın dövüşte ölümcül hale getiriyor. Barbarlar, eski soylarının gücüyle düşmanları ezerek vahşet yığınlarına dönüştürüyor ya da savaş alanında uçuyorlar. Vahşi güçleri, savaş alanında öfke saldıkları ve yollarına çıkan tüm uzuvları parçaladıkları için hızları ve vahşilikleriyle eşit derecede eşleşiyor.

Barbarların tetikleyebileceği bazı ölüm türleri örnekleri:

1.                 Crush – Ağır bir nesnenin ağırlığı altında bir canavarı düzleştirin

2.                 Kafasını kopar - Bir canavarın kafasını vücudundan çıkarın

3.                 İkiye Bölün - Tatlı :)

4.                 Alt Uzuvları Kırın - Canavarın alt gövdesi parçalanır, eklemlerinden birkaçını böler

Rogue becerikli; saldırıları metodik. Canavarlar genellikle çok geç olana kadar varlıklarından habersizdirler. Hançerlerinden birinden kesin bir bıçak veya iyi yerleştirilmiş bir ok, çoğu canavarı yere getirmek için yeterlidir. Rogue, bir savaşa girmek için en uygun zamanı bulur ve avantaj elde etmek için silah aşılarlar. Gölge büyüsü dikkat dağıtıcı olabilir, ancak gölge klonları bıçakları kadar ölümcüldür.

Rogue'un tetikleyebileceği bazı ölüm türleri örnekleri:

1.                 Eviscerate - Bir canavarın içini dök

2.                 Gölge – Gölge enerjisi bir canavarın etinden yaşamı bozuyor.

3.                 Dondur/Parçala - Donmuş canavarları parçalara ayır

4.                 Zehir - Canavarın derisi bir yığın kas ve kemik bırakarak erir

5.                 Flay – Cildi bir düşmandan flay, kas yapısını sağlam bırakarak

Druid doğa büyüsü olanlardan biridir. Fırtınalar estiriyorlar ve düşmanlarını şimşekle vuruyorlar. Hayvan dostları canavarların etini yırtarken savaş alanını rüzgar rüzgarlarıyla kontrol ederler. Druidler doğa büyüsüyle dünyayı manipüle eder, iradelerine göre şekillendirip düşmanları uzaktan dövüyorlar. Düşmanları yaklaşırken, Druid'in doğuştan gelen gücünü görürler, çevik bir kurt adam ve dev bir kurt adam arasında akıcı bir şekilde şekil değiştirerek.

Druidlerin tetikleyebileceği bazı ölüm türleri örnekleri:

1.                 Roadkill - Canavar hareketli bir nesne tarafından ezilir ve yerde bir kan lekesi bırakır

2.                 Yutulmuş - Canavarın eti vahşi ısırık sürüsü tarafından yenir

3.                 Yıldırım Gib – Yıldırım canavarın vücudunun parça parça patlamasına neden olur

4.                 Maul - Canavarın derisi tamamen parçalanmış, onları kanla kaplamıştır.

Bugün sizinle paylaşmamız gereken her şey bu kadar. Bu franchise üzerinde çalışmak bir hayaldi ve geliştirme sürecimizin bir kısmını toplulukla paylaşma fırsatından gerçekten keyif aldım.

2021 için son üç aylık güncelleme blogumuzu okuduğunuz için teşekkür ederiz. Umarım heyecan verici ve ilginç bulmuşsunuzdur. Geri bildirimlerinizi aktif olarak dinliyoruz ve Diablo IV'ü hepimizin oynamak istediği karanlık, gotik oyun haline getirmek için çalışıyoruz. Lütfen düşüncelerinizi paylaşmaya ve sosyal medyada, Reddit'te ve forumlarımızda geri bildirimde bulunmaya devam edin!

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

DIABLO IV ÜÇ AYLIK GÜNCELLEME - HAZİRAN 2021

Inarius Kimdir ? (Diablo 4)

Akarat Kimdir ? İnancın ve Zakarum Kilisesi'nin Yükselişi - Diablo Lore İnancın Çağı