DIABLO IV ÜÇ AYLIK GÜNCELLEME—ARALIK 2021
DIABLO IV ÜÇ AYLıK GÜNCELLEME—ARALıK 2021
Blizzard Entertainment 20 Aralık 2021
1.
Giriş
2.
Maddeleştirme ve Paragon Güncelleştirmeleri
3.
Diablo IV'te Görsel Efektler
Merhaba ve yıl sonu
Diablo IV Üç Aylık Güncellemesine hoş geldiniz.
Ekim ayında ses tasarımına, atmosferik ortam
pistlerine ve oyun seslerinin nasıl yapıldığının perde arkasına göz atmaktan
keyif aldığınızı umuyoruz.
Son blogumuzdan bu yana, oyuna yeni içerik ve
sistemler eklemek için çok çalışıyoruz. Oyunun her yapısında bir dizi
genişletilmiş içerik, yeni sanat, denge değişiklikleri ve diğer yinelemeler
içeren büyük adımlar attık. Aslında, takım şu anda önemli bir kilometre taşını
temsil eden oyunun dahili bir sürümünü test ediyor. Sonuç olarak bugün sizinle
paylaşacak çok şeyimiz var, o yüzden dalalım.
İlk olarak, Lider Sistemler Tasarımcısı Joe Piepiora,
maddeleştirmenin temel unsurlarına yapılan güncellemeleri tartışacaktır. Bunlar
arasında öğeler üzerinde +Beceri'in geri dönüşü, efsanevi güçlerle etkileşime
girmenin yeni bir yolu ve hedeflenen damlalar üzerinde bazı erken çalışmalar
yer alıyor. Bundan sonra, Diablo IV'ün tamamen yeni oyun sonu karakter
geliştirme sisteminde bize yürürken sıcak bir içecek ve rahat bir sandalye
alın: Paragon Board.
Daha sonra, Lider Görsel Efekt Sanatçısı Daniel
Briggs, yetenekli VFX ekibimizin aynı anda ekranda birçok oyuncu ve canavar
olsa bile oyunu açık ve okunabilir tutarken büyük patlamalar ve göz kamaştırıcı
beceri efektleri yaratmasına izin veren felsefeyi anlatacak. Ayrıca Diablo
IV'ün yeni oyun motorunun, yeni aydınlatma sisteminden yararlanmak için
efektlerimizi seviyelendirmekle birlikte kare kare mücadeleyi daha hassas ve
nüanslı hale getirmemize nasıl izin verdiği konusunda da ayrıntılı olarak ele
alacak. Son olarak, beceri odaklı ölüm sistemimizi gösteren dört duyurulan
sınıfta da çok sayıda beceriyle gözlerinizi şenlenin.
Umarız bu güncellemeden keyif alıp düşüncelerinizi ve
tepkilerinizi dört gözle beklersiniz. Yeni yıla geri döneceğiz ve bu yolculukta
bizimle olduğunuz için minnettarız.
-Joe Shely,Oyun Yönetmeni, Diablo IV
Selamlar, Sığınak Kahramanları!
Diablo IV'teki sistemlerin durumu ve oyun sonu
hakkında bir kez daha bir yığın bilgi almak için çok heyecanlıyız. Ben Joe
Piepiora, Lider Sistem Tasarımcısı, ve bugün Diablo IV'ün iki ana özelliği
hakkında bazı ayrıntıları paylaşacağım: item sistemi güncellemeleri ve Paragon
planlarımız.
+Beceri Rütbesi Ekleri
Diablo IV'te +Beceri Sıralaması yapıştırısı
döndürülür. Oyuncular becerilere puan yatırdıkça, güç kazanırlar ve +Beceri
Sıralamasına sahip öğeleri bulmak bunu hızlandırabilir. Bonus olarak, oyuncu
öğrenmedikleri bir beceri için bir öğeyi +Beceri Rütbesi ile donatdığında, bu
yeni yeteeğe erişebilecektir. Yeni becerileri yatırım yapmadan önce denemenin
harika bir yoludur. Aksi takdirde erişmeden önce on seviye inşa etmek için
istediğiniz bir beceriyi size sağlayan şanslı bir düşüş elde etmek büyük bir
destektir!
Efsanevi ve Benzersiz Öğeler
Joe Shely'nin Aralık 2020
güncellememizdede tartıştığı gibi,
Efsanevi ve Benzersiz Öğeler Diablo öğe kovalama deneyiminin temel bir parçası
olmaya devam ediyor. Diablo 4'teki Efsanevi öğelerde, efsanevi güçlerin birden
fazla öğe yuvasında görünmesine izin vererek temel bir değişiklik yaptık.
Şimdi, Barbar'ın tekme yeteneğini artıran Dövüş Sanatları gibi efsanevi bir güç arıyorsanız,
bunu yüzüklerde, göğüs plakalarında veya kasklarda bulabilirsiniz; artık
belirli bir öğe türünü avlamaya gerek yoktur.
Şimdi, asıl soru, bir baltanın üzerinde bir güç
bulduğunuzda, onu gerçekten bir yüzük üzerinde istediğinizde ne olur? Ya da
büyük efsanevi bir tılsım buldunuz ama gücü kullanamıyor musunuz? İşte o zaman
yeni arkadaşımız Okültist'i tanıtacağız.
Okültist, efsanevi bir öğeden efsanevi bir güç
çıkarabilir ve bu süreçte öğeyi yok ederken onu Essence'e kristalize edebilir.
Bu Öz daha sonra başka bir Efsanevi öğeye yerleştirilecek ve o sırada öğede
bulunan gücü geçersiz kılabilir. Esans malzemesi daha sonra saklanabilir ve
kullanılabilir.
Benzersiz Öğeler bu şekilde değiştirilemez,
fantezileri bozulmadan ve adından da anlaşılacağı gibi benzersizdir.
Eşya Avı
Sığınak, kurtadam istilası altındaki ormanlarda
forlorn izleri, yamyamlarla sürünen solan ocaklar ve huzursuz ölülerle sürünen
sisle boğulmuş mezarlıklarla dolu geniş bir dünyadır. Kahramanın karşılaşması
için birçok düşman ve canavar vardır. Bu canavarların her biri belirli türde öğeleri toplamaktan hoşlanıyor
gibi görünüyor ve bu öğeleri diğerlerinden biraz daha fazla düşürecek.
Haydutlar Mace'leri, Arbaletleri ve Çizmeleri severken, yeni bir pantolon
arıyorsanız, bunun yerine Boğulanlardan bazılarını öldürmek iyi olur.
Geçmiş tartışmalarda, bir karakterin gücünün büyük bir
kısmının donattıkları dişliler aracılığıyla teslim edilmesi için sönük
göründüğüne dair geri bildirimler aldık. Bir karakteri özelleştirmek ve
planlamak, karakterin savaşta nasıl performans gösterdiğinde büyük bir rol
oynamıyorsa daha az ödüllendirici hissettirir. Sizi açık ve net duyuyoruz ve
Diablo IV'te, Sığınak dünyasını düzleştirme ve keşfetme sırasında verdiğiniz
tüm küçük kararlarla kazanılan karakter gücüne daha güçlü bir vurgu yaptık.
Bugün karakter gücü için planladığımız her şeyden bahsetmesek de, özellikle bir
özellikten bahsetmekten mutluluk duyuyorum, Paragon Tablosu.
Paragon Tablosu
Diablo IV'te, kahramanınızın nasıl büyüyeceği üzerinde
bol miktarda kontrol sahibi olmanızı sağlayarak yapı özelleştirmesine büyük
önem verdik. Paragon Tablosu, seviye 50'deki her sınıf için kilidi açar ve bu
odağın damıtılmasıdır. Kahramanınız, sınıflarının giriş tahtasının merkezi
başlangıç karosundaki Paragon sisteminde yolculuklarına başlar ve oradan dışa
doğru yayılan seçimler yaparsınız. Kahramanınız bir kapı kiremitine
ulaştığında, o konumda hangi yeni paragon panosuna eklemek istediğinizi
seçeceksiniz. İstenen sonuç, kahramanınızı güçlendirecek ve ilerlemelerine olan
bağlılığınızı onurlandıracak, birçok oyun üzerinde ince ayar yapmak ve
ayarlamak için eğlenceli kalacak kişiselleştirilmiş bir bonus setidir.
Aşağıdaki resimde yer alacak çok şey var, bu yüzden
burada baktığımız şeyin bazı yönlerini gözden geçireceğim.
Paragon Board birçok sabit karodan oluşur. Barbar deneyim kazandıkça, bağlı bir karonun kilidini açmak için kullanılan Paragon puanları kazanacaklar. İçinden geçmek istediğim birkaç çeşit kutu var.
Normal Kutular
Bu kutular basittir ve küçük ama anlamlı bir stat
takviyesi sağlar. Normal kutular, tahta boyunca bulunabilen ve oldukça yaygın
olan bağ dokularıdır.
Büyüsel Kutular
Büyüsel kutular, tahta boyunca kümeler halinde bulunur
ve güçlü, daha çeşitli faydalar sağlar. Tahmin edebileceğiniz gibi, Normal kutulardan
daha az yaygındır, ancak yine de boldur.
Nadir Kutular
Nadir Kutular güçte önemli artışlar sunar. Paragon
Yönetim Tablosu'na ilk kez girdikten sonra, bunlar oyuncuların kovalaması için
büyük hedefleri temsil eder, özellikle de yapıları son derece spesifik
hedeflere doğru daralttıktan sonra. Nadir Kutular ayrıca, kahraman bir özelliği
yeterli bir seviyeye yükselttikten sonra kilidini açan ek güçlere sahiptir ve
tahtada yolunuzu çizerken bazı seçimler yapılmasını gerektirir.
Efsanevi Kutular
İlk Paragon Tablosu'ndan sonra, her yeni tablonun merkezinde bulunabilecek tek bir Efsanevi Kutu vardır. Efsanevi Kutular, onu kazanan karaktere yeni bir Efsanevi Güç kazandırıyor.
Glifler ve Soketler
Soket, Glif içerebilen özel bir kutudur. Glifler, Bir Paragon Tablosu'na
gömüldüğünde, yarıçaplarındaki aktif karoların sayısına göre çeşitli faydalar
sağlayan Sanctuary boyunca bulunan öğelerdir.
Glifler ayrıca bazı özellikle tehlikeli zindanlara girerek
seviyelendirilebilir. Bir Glif'i seviyelendirmek, efektlerinin yarıçapını
genişleterek her birinin daha aktif kutulardan güç çekmesine veya güç vermesine
olanak sağlar.
Giriş Kutuları ve Tablo Seçimi
Paragon Tablosu'un her iki kenarında tek bir Kapı
Döşemesi bulunmaktadır. Paragon Kartı'nda ilerledikçe, sonunda bir Kapı
Karosuna ulaşacaksınız, bu da kilidi açtıktan sonra mevcut Tahtanıza eklemek
için yeni bir Paragon Kartı seçmenize izin verecektir. Bu panoların her biri
benzersiz Döşeme düzenlerine, yeni Sihirli ve Nadir Karolara ve merkezde yeni
bir Efsanevi Karoya sahiptir.
Paragon Kurulu bu Kapı Karolarından uzatılır. Paragon
Board listesinden seçim yaptıktan sonra, tahtayı yeni açılan Kapı Karosu'na bağlayarak
aşağı yerleştirebileceksiniz. İsteğe bağlı olarak yeni yerleştirilen kartı da
döndürebilirsiniz.
Gelecekteki güncellemelerde daha fazla şey paylaşabileceğimiz bu ve diğer özellikler üzerinde çok çalışıyoruz. Ama şimdilik hepsi sistem ekibinden. Okuduğunuz için teşekkürler ve lütfen sosyal medyada, Reddit'te veya forumlarımızda sahip olduğunuz geri bildirimleri paylaşın! Cehennemde görüşürüz!
Thanks for
joining us! My name is Daniel Briggs, and I am the Lead Visual Effects Artist
for Diablo IV. The VFX team gets to contribute to features across the entire
game, but today we will focus on the work we do to support combat. VFX artists
collaborate with designers and other art teams to create strong thematic
identities for the hero classes and breathe life into monsters, in order to
deliver the visceral, gruesome combat players have come to expect.
VFX is an
integral part of the combat experience for all Diablo games. With Diablo IV, we
wanted to step up the fidelity of our effects using Physically Based Rendering
(PBR), as well as better support the core pillars of gameplay: deep hero customization,
itemization, and combat readability.
Görsel Efektler - Felsefe
Her efekt oyunumuzun son kompozisyonunda rol oynar.
Bir etkinin bağlamını ve deneyiminize en iyi nasıl hizmet etmesini anlamak
önemlidir.
Blizzard Entertainment'taki temel değerlerimizden biri
"Önce Oyun"dur ve bu, oyun için görsel efektler geliştirirken aldığımız
birçok sanatsal kararı yönlendirir. An be an oynanış Diablo IV'ün kompozisyonu
içindeki odak noktasıdır: dikkatinizi çekmelidir. Bunu başarmak için oyuncu
becerileri, canavar telgrafları, tuzaklar, hasar alanları ve karakter durumları
gibi şeyleri göz önünde bulundurmalıyız. Bu bileşenlerin her biri için görsel
efektler her alanda ve aydınlatma koşullarında okunabilir olmalıdır, böylece
neler olduğunu hızlı bir şekilde anlayabilir ve bu bilgileri bilinçli kararlar
vermek için kullanabilirsiniz.
Savaşın karmaşasında, akıllı olmanız gerekir -
Efsanevi bir eşya düşüşünü görmek heyecan vericidir, ancak onu almak, Hardcore
karakterlerini tek atış yapabilen bir canavarın saldırısına tepki vermek kadar
önemli değildir! Amacımız, neler olduğunu anlamanıza yardımcı olmak için
birincil, ikincil ve üçüncül okumaları dengelemektir. Bunu yapmak için, daha
zayıf beceriler arka planda birleşirken, nihai yetenekler gibi güçlü beceriler
için görsel olarak yüksek sesle FX ayırıyoruz. Her sınıfın maliyetleri, bekleme
süreleri ve gücü düşükten yükseke kadar değişen yetenekleri vardır. Birlikte,
sınıflar beceri gücü ile artan bir dizi görsel yoğunluğa sahiptir.
Savaş İyileştirmeleri
Savaş hissini artırmak için, oyunumuzda hasarın
uygulanma şeklinde çeşitli iyileştirmeler yaptık. Diablo'nun önceki
yinelemelerinde, etki alanı (AOE) veya yassı beceri, tek bir çerçeveye
uygulanan tek bir hasar alanı olacaktır. Oyun mühendislerimiz sayesinde, artık
hedef alanları (yük dediğimiz) birden fazla kare üzerinden canlandırabiliriz,
bu da animasyonlu hedef alanları oynanan animasyonlu VFX ile hizaya almamızı
sağlar.
Örneğin, Diablo III'teki Kasırga, Barbarınızı
çevreleyen ve saldırı hızınıza göre her birkaç kareye bir hızda hasar uygulayan
bir silindir şeklidir. Diablo IV'te Whirlwind, karakterinizle hareketlenen
animasyonlu bir pasta şeklidir. AOE'ler zamanla dışa doğru genişler ve adi
salıncaklar silahınızın hareketiyle eşleşir. Animasyonlu hedef alanlar, Diablo
IV'te hasar uygulama şeklimizde doğruluğu artırır; savaşın daha etkili
hissetmesini sağlar ve canavar ragdolls daha içseldir. Animasyonlu yükler
ayrıca çeşitli becerilere ince bir zamanlama yönü ekler.
Ek olarak, canavarlara isabet efektleri uygulama
şeklimizi yeniledik, bu yüzden darbeler bir büyü veya yakın saldırı yönüyle
akıyor. Animasyon ve animasyon hedef alanında tanımlanan verileri kullanarak
bir canavarı vuracak en doğru yeri ve ragdoll'a yön fiziği kuvvetinin
uygulanacağı yeri buluyoruz. Çok az kelimeyle, bir keçi adamın dizine vurursan,
kan spreyi dizinden gelir. Keçi adamın dizine uygulanan fizik gücü, sanki
bacaklarını altından tekmeler gibi uçarak gönderirdi.
Diablo IV'te PBR (fiziksel tabanlı render) aydınlatma
modeli kullanıyoruz, bu da malzemelerimizin ışığa gerçekçi bir şekilde bakması
ve tepki verdiği anlamına geliyor. Bu yaklaşım büyük render iyileştirmeleri
getirir, ancak bu, bir oyuncunun sınıf ve canavar yetenekleri için
bekleyebileceği şey için mantıksız olabilir. Örnek olarak, bir kamp ateşinin
tam gün ışığında nasıl göründüğünü düşünün - oldukça eksik, değil mi? Daha
sonra, bir toz bulutunun veya duman tüylerinin gecenin bir yarısı nasıl
görüneceğini hayal edin - görmek neredeyse imkansız olurdu. Bunu hesaba katmak
için PBR kural kümesini sanatsal yollarla kırmamızı sağlayan bir motor ve
gölgelendirici kitaplığı inşa ettik. Bu, sürükleyici öğeleri tam PBR tutarken
aydınlatmaya gerçekçi bir şekilde tepki verebilmeleri için önemli oyun
anlarının mümkün olduğunca net bir şekilde parlamasını sağlar.
Diablo'nun önceki yinelemeleri öncelikle
"ışıksız" parçacıklar kullanır, yani çevrenin aydınlatmalarından
etkilenmezler. Bu parçacıklar size sanatın nasıl görüneceği üzerinde inanılmaz
bir kontrol verir: boyadiğiniz şey elde ettiğiniz şeydir. Işıtılmamış parçacıkların
dezavantajı, sanatın karanlık bir zindanda çok parlak görünmesi veya VFX renk
şemalarının her ortamda uyumlu hissetmeyebileceğidir.
Diablo IV'te, daha sürükleyici bir deneyim yaratarak
ortamın aydınlatmasına biriken ışıklı VFX kullanıyoruz. Whirlwind'i örnek
olarak kullanarak (yukarıdaki videoda görülür)— parlak gün ışığında, bıçak
güneşten gelen ışığı yansıtır. Karanlık bir zindanda, meşaleler gibi daha ince
ışık kaynaklarını yansıtacaktır. Becerinin tekmelediği toz da çevre tarafından
aydınlatılır, bu yüzden ustalıkla dünyaya karışır.
Yalnızca çevre aydınlatmasına güvenir ve gerçek PBR
kurallarına uyarsak, özellikle bir silah salınımını görmenin doğal olarak zor
olacağı karanlık ortamlarda oyun okunabilirliği çamurlanır. Buna karşı koymak
için, birçok VFX çevreye ışık dökmeye izin vermektedir. Oyunumuzdaki birkaç
nihai nokta, ortamın havasını ve aydınlatmasını sınırlı bir süre için değiştirmenize
bile izin verecektir. Oyun netliği ve tematik daldırma arasında sağlıklı bir
denge için çalışıyoruz.
Dinamik Oyuncu Becerileri
Günün sonunda, oyun eğlenceli değilse sanatın nasıl
göründüğü önemli değildir. Oyuncu becerileri oluşturma hedeflerinden biri,
Sistem Tasarımı ekibinin anlamlı beceri ağaçları, sınıf mekaniği, Efsanevi
öğeler ve Paragon Panoları oluşturmak için kullanabilecekleri çeşitli
değiştiricilere sahip olmasını sağlamaktır.
Seçimler karakterinizin istatistiklerinden daha
fazlasını etkilemelidir. Mutlu olduğumuz bir sınıf becerisine sahip olduktan
sonra, VFX ekibi geliştiricilerin bir becerinin boyutunu, yoğunluğunu ve
süresini dinamik olarak değiştirme yeteneğini ekler. Yükseltmeleri ve bu
yeteneğin gücünü artıran öğeleri yığırken bir becerinin görsel yoğunluğu
artacaktır.
Bu beceri değiştiricilere ek olarak, bir becerinin
işlevselliğini veya ele verdiği hasar türünü tamamen değiştiren yeteneklerin
varyantlarını oluştururuz. Bu beceri varyantları ölçek, yoğunluk ve süre
değiştiricilerle de değiştirilebilir. Bu, beceri çeşitlerinin daha geniş bir
yelpazede efsanevi değiştirici gruplandırmalardan etkilenmesini sağlar. Beceri
ağacı/paragon kararlarınız, donatmış olduğunuz öğelerle birlikte karakterinizin
aynı sınıftaki diğer karakterlerden farklı görünmesini ve oynamasını sağlayacaktır.
Bu aralıkların her biri, sanatın desteklenen tüm
boyutlarda ve yoğunluklarda kalmasını sağlamak için bir sanatçı tarafından el
işçiliğiyle yapılır. Boyut ve yoğunluğu değiştirirken bir etkinin her parçasını
eşit olarak ölçeklendireceğiz; Sanatın Diablo dünyasına hala uyduğundan emin
olmak için yumurtlama hızı, hız, emisyon ve renk aralıkları gibi şeyleri
değiştiririz.
Karakterinizin de inanılmaz görünmesini istiyoruz!
Eşyalarımız, oyundaki herhangi bir silaha silah meraklılarını kolayca
uygulamamızı sağlayan bir şekilde üretilmiştir. Efsanevi öğeleriniz sadece
harika şeyler yapmakla kalmayacak, aynı zamanda karakterinizi de harika
gösterecektir. İşte oyunumuzda birkaç silaha aynı ateş ve zehir buff
uyguladığımız bir örnek.
Beceri Odaklı Ölümler
Sığınak, korkunç şeyler yapan korkunç canavarlarla
dolu karanlık, gotik bir dünyadır. Bu kasvetli manzarada hayatta kalmak için
düşmanlarınıza karşı acımasız olmalısınız. Diablo III'ün popüler bir özelliğini
geri getiriyoruz: beceri odaklı ölümler. Bu sistem, birkaç örnek vermek için
düşmanlarınızın kafasını kesmenize, ikiye bölmenize, dondurmanıza,
parçalamanıza, içini boşaltmanıza ve yakmanıza izin verir.
Yeni PBR boru hattımızla, bir ortamın
aydınlatılmalarına uygun şekilde tepki vermesiyle kan, vissera ve vahşeti daha
da gerçekçi hale getirebiliriz. Her canavar, onları vahşice öldürmek için
kullanılan iskelet ve kas yapısı ile inşa edilir. Karakteriniz savaşın en yoğun
olduğu yerse, yakındaki canavarların kan sıçraması ile kaplanacaklardır.
Zamanla, karakterinizin zırhı lekesiz olmaya geri dönecektir.
Büyücü, elementel büyü sanatını
inceliyor. Düşmanları katı bir şekilde dondurmadan ve parçalara ayırmadan önce
soğukla yavaşlatıyorlar. Düşmanlarına çarpıcı yıldırım patlamaları ile çarparak
vücutların patlamasına ve cızırdamalarına neden oluyorlar. Büyücü düşmanları
ateşe sararken düşmanlar yere çöker ve kemiğe kadar char.
Büyücülerin tetikleyebileceği bazı ölüm türleri örnekleri:
1.
Dondur/Parçala -
Donmuş canavarları parçalara ayır
2.
Char - Yıldırımlı
bir canavarın cesedini şarkı
3.
Yanık – Kömürleşmiş
bir iskeletin kalıntılarını bırakarak canavarın etini kavurun
Barbar fiziksel yetenekleriyle gurur duyuyor. Silah cephanelikleri onları yakın dövüşte ölümcül hale getiriyor. Barbarlar, eski soylarının gücüyle düşmanları ezerek vahşet yığınlarına dönüştürüyor ya da savaş alanında uçuyorlar. Vahşi güçleri, savaş alanında öfke saldıkları ve yollarına çıkan tüm uzuvları parçaladıkları için hızları ve vahşilikleriyle eşit derecede eşleşiyor.
Barbarların tetikleyebileceği bazı ölüm türleri örnekleri:
1.
Crush – Ağır bir
nesnenin ağırlığı altında bir canavarı düzleştirin
2.
Kafasını kopar -
Bir canavarın kafasını vücudundan çıkarın
3.
İkiye Bölün - Tatlı
:)
4.
Alt Uzuvları Kırın
- Canavarın alt gövdesi parçalanır, eklemlerinden birkaçını böler
Rogue becerikli; saldırıları metodik. Canavarlar genellikle çok geç olana kadar varlıklarından habersizdirler. Hançerlerinden birinden kesin bir bıçak veya iyi yerleştirilmiş bir ok, çoğu canavarı yere getirmek için yeterlidir. Rogue, bir savaşa girmek için en uygun zamanı bulur ve avantaj elde etmek için silah aşılarlar. Gölge büyüsü dikkat dağıtıcı olabilir, ancak gölge klonları bıçakları kadar ölümcüldür.
Rogue'un tetikleyebileceği bazı ölüm türleri
örnekleri:
1.
Eviscerate - Bir
canavarın içini dök
2.
Gölge – Gölge
enerjisi bir canavarın etinden yaşamı bozuyor.
3.
Dondur/Parçala -
Donmuş canavarları parçalara ayır
4.
Zehir - Canavarın
derisi bir yığın kas ve kemik bırakarak erir
5.
Flay – Cildi bir
düşmandan flay, kas yapısını sağlam bırakarak
Druid doğa büyüsü olanlardan biridir. Fırtınalar estiriyorlar ve düşmanlarını şimşekle vuruyorlar. Hayvan dostları canavarların etini yırtarken savaş alanını rüzgar rüzgarlarıyla kontrol ederler. Druidler doğa büyüsüyle dünyayı manipüle eder, iradelerine göre şekillendirip düşmanları uzaktan dövüyorlar. Düşmanları yaklaşırken, Druid'in doğuştan gelen gücünü görürler, çevik bir kurt adam ve dev bir kurt adam arasında akıcı bir şekilde şekil değiştirerek.
Druidlerin tetikleyebileceği bazı ölüm türleri
örnekleri:
1.
Roadkill - Canavar
hareketli bir nesne tarafından ezilir ve yerde bir kan lekesi bırakır
2.
Yutulmuş -
Canavarın eti vahşi ısırık sürüsü tarafından yenir
3.
Yıldırım Gib –
Yıldırım canavarın vücudunun parça parça patlamasına neden olur
4.
Maul - Canavarın
derisi tamamen parçalanmış, onları kanla kaplamıştır.
Bugün sizinle paylaşmamız gereken her şey bu kadar. Bu
franchise üzerinde çalışmak bir hayaldi ve geliştirme sürecimizin bir kısmını
toplulukla paylaşma fırsatından gerçekten keyif aldım.
2021 için son üç aylık güncelleme blogumuzu okuduğunuz
için teşekkür ederiz. Umarım heyecan verici ve ilginç bulmuşsunuzdur. Geri
bildirimlerinizi aktif olarak dinliyoruz ve Diablo IV'ü hepimizin oynamak
istediği karanlık, gotik oyun haline getirmek için çalışıyoruz. Lütfen
düşüncelerinizi paylaşmaya ve sosyal medyada, Reddit'te ve forumlarımızda geri
bildirimde bulunmaya devam edin!
Yorumlar
Yorum Gönder